Reklama outdoorowa to tak naprawdę perfekcyjny sposób, aby dotrzeć do ludzi w różnorodnych miejscach. Tak więc nie trzeba się zamartwiać, co w danej chwili wykonują, czy pracują, konwersują z kimś, jadą czy spokojnie sobie spacerują po mieście, ponieważ tego rodzaju reklama faktycznie do nich dotrze. Reklama outdoorowa gwarantuje możliwości w kwestii dotarcia do klientów w każdym czasie, oddziałuje więc na ludzi w bardzo nienachalny sposób.

billboard w przestrzeni miejskiej

Autor: Jeffrey Beall
Źródło: http://www.flickr.com

Billboardy są aktualnie praktycznie w każdym miejscu, korzystają z nich wszyscy, a to z tego powodu, iż ten sposób najzupełniej w świecie dobrze funkcjonuje. Jak do zwykłej przestrzeni reklamowej dołożymy jakąś dozę kreatywności, to na pewno uzyskamy nowy rodzaj przestrzeni reklamowej, jaka do tej pory była niezbyt wykorzystywana. Wedle różnorodnych badań kampanie takiego typu są jednymi z najlepiej zapewniających przyszły sukces. Mamy na to bardzo dużo przykładów w naszych miastach w Polsce, na przykład billboardy Bydgoszcz. Jak przyrównamy reklamy outdoorowe do innych form reklamy, to zobaczymy, że w przeciwieństwie do radiowych albo telewizyjnych reklam, outdoor to medium reklamowe, którego nie da się tak łatwo wyłączyć lub wyciszyć. Jak mamy na myśli tradycyjne formy reklamy, to odbiorca ma możliwość uregulowania jej odbioru, zaś w kwestii reklamy zewnętrznej, odbiorca nie ma takiej kontroli. Taka reklama ponadto wszędzie działa w ten sam sposób, nie jest najważniejsze czy mowa o wielkim światowym mieście czy o billboard Radom. Tak naprawdę jest to niezwykle uniwersalny sposób, aby zdobyć nowych klientów i nie jest ważne, o jakiej szerokości geograficznej mówimy, zobacz: .

Jeśli prezentowany na tej stronie post okazał się dla Ciebie ciekawy, kliknij tu, ponieważ z pewnością warto zobaczyć tam (http://stacjakontroli.wroclaw.pl/) również inny tego typu materiał.

outdoor

Autor: FaceMePLS
Źródło: http://www.flickr.com

Dosyć ciekawą możliwością dla zleceniodawców będzie z pewnością fakt, iż mają oni swobodną kontrolę nad tym, w jakim miejscu będzie zauważalna tego rodzaju reklama. Następną zaletą jest to, że reklama zewnętrzna zauważana jest przez rzeczywiście wiele osób. Więc po prostu, czy tego chcemy czy nie, taka forma reklamy zapada w pamięć. Dzięki niej, która dosyć często odciąga myśli od codziennych spraw, nie czujemy, że informacja jest nam narzucana, zaś tak to właśnie się prezentuje w przypadku głośnych, przeszkadzających innych form reklamy. Dla wielu z nas więc taka forma reklamy jest jak najbardziej do zaakceptowania.

Czym się odznacza reklama miejska? Jakie ma plusy i czy powinniśmy posiadać ją?
Tagged on: