Rozplanowanie kampanii reklamowej tak naprawdę wymaga dobrego przemyślenia wszystkich wyników, jakie chcemy osiągnąć, a także wszelkich czynników, które będą wpływać na efekt końcowy. Czyli mowa tu przede wszystkim o docelowej grupie ewentualnych klientów, strefie oddziaływania, zasięgu akcji reklamowej, jak również długości trwania kampanii. Trzeba pamiętać również o formie reklamy, bo to ma także niebagatelny wpływ na rezultat końcowy.

billboard - reklama zewnętrzna

Autor: Jeffrey Beall
Źródło: http://www.flickr.com
Na rynku mamy wiele rodzajów reklamy, coraz bardziej popularna jest zaś reklama zewnętrzna. Odznacza się ona głównie wysoką częstotliwością odbioru, gdyż widzialna jest w ciągu całej doby, jak billboard Kraków, dużym zasięgiem, można ją bowiem powiesić praktycznie wszędzie. W łatwy sposób można też dotrzeć do dużego grona konsumentów i jednocześnie możemy ją różnicować, czyli wybierać określoną grupę odbiorców, by otrzymać jak najlepsze wyniki. Miejscem wyeksponowania outdooru jest ulica, ale również miejsca użyteczności publicznej, dajmy na to galerie handlowe, jak i środki komunikacji – dodatkowe źródło.

Szalenie nam przyjemnie, że przeznaczyłeś swój czas, by przeczytać nasz tekst. Jeżeli czujesz ochotę na nowe, to kliknij link nowe wózki widłowe i przenieś się do następnej strony.

Jak decydujemy się na akcję zewnętrzną można wybierać z całkiem dużej ilości opcji, jakie odpowiadają różnego rodzaju zapotrzebowaniu. Pośród wielu jej odmian, najbardziej znane będą tablice reklamowe, billboard Poznań, innego rodzaju reklamy wielkopowierzchniowe albo też citylighty, czyli nośniki podświetlane. Odnośnie każdej kampanii reklamowej, podstawową rolę odgrywa adresat przekazywanych treści, najważniejsze zaś kryterium wyboru konkretnego rodzaju reklamy będzie więc konkretna grupa konsumentów, która jest wytypowana przykładowo ze względu na wiek, płeć albo też poziom majątkowy. Kolejnymi uwarunkowaniami, jakie są w stanie wskazywać na taki, a nie innego rodzaju nośnik reklamy, są miejsce, czas ekspozycji i budżet, jakim rozporządza zleceniodawca. Zależnie od typu oraz charakteru reklamowanego produktu, przekaz umieszczony na wybranych nośnikach będzie kierowany do osób, które z pewnością go zauważą.

podświetlany billobard reklamowy

Autor: Elliott Brown
Źródło: http://www.flickr.com
Z tego względu więc reklama marki samochodu, będzie najczęściej umieszczona na billboardzie, jaki znajduje się przy drogach szybkiego ruchu, natomiast oferta mieszkań będzie umieszczona na billboardzie na obrzeżach miast lub innych osiedlach konkretnego wykonawcy – jak zamówić billboard poznań.
Czy ma sens zdecydować się na reklamę outdorową? W jakim momencie warto o niej pomyśleć?
Tagged on: