strategia, dzięki której w naprawdę łatwy sposób można dotrzeć do tych użytkowników, który już kiedy byli na prowadzonej przez nas witrynie lub korzystali z aplikacji, która znajdowała się w naszej ofercie. Remarketing AdWords polega na tym, że w osobom, które odwiedziły już daną witrynę wyświetlają się ich reklamy.
Tyczy się to bez wątpienia tylko do tych witryn, które należą do sieci reklamowej Google. Reklamy strony będą prezentowane także wtedy, kiedy szukane przez daną osobę będą frazy, które związane są z odwiedzoną przez nie wcześniej witryną. Remarketing adWords to rewelacyjny sposób na przypomnienie o danej witrynie Internautom. Dzięki pojawiającym się reklamach są oni cały czas na bieżąco z tym, co dzieje się na stronie – . Nieraz dzieje się tak, że po obejrzeniu reklamy dany użytkownik decyduje się na odwiedzenie witryny i na przykład znowu coś na niej kupuje (jeżeli chodzi rzecz jasna o sklep internetowy). Na chwilę obecną Google proponuje kilka opcji remarketingu. I tak osoby zainteresowane wybierać mogą między remarketingiem standardowym, dynamicznym, tym , który funkcjonuje na aplikacjach mobilnych.
Ciekawą propozycją jest z całą pewnością remarketing video. Remarketing dynamiczny proponuje reklamy mające charakter dynamiczny, nie mają one więc charakteru statycznego. Remarketing video to natomiast
pokazywanie reklam (zobacz pozycjonowanie strony internetowej) wtedy, gdy korzysta się z YouTube. Warunkiem jest jednak mające miejsce wcześniej oglądanie filmów konkretnej firmy. Remarketing ma naprawdę bardzo dużo zalet. Przede wszystkim umożliwia łatwe dotarcie do klientów, którzy już wcześniej z naszej witryny korzystali. Jest to także możliwość dopasowania przedstawianych reklam do przyjętych celów reklamowych. W efekcie taka forma reklamy jest naprawdę bardzo skuteczna. Remarketing to również reklama o wielkim zasięgu – nie ma tu znaczenia położenie Internauty.