Dzisiaj działanie stron w globalnej sieci komputerowej podlega szeregom praw i zależności. Te dotyczące wyszukiwarki Google wydają się mieć rzecz jasna największe znaczenie. To bowiem właśnie Google jest aktualnie najczęściej stosowaną wyszukiwarką i to jego algorytmy uważane są za najważniejsze. Co oferuje Google posiadaczom witryn internetowych? Czego można się spodziewać z ich strony?

Bez wątpienia interesującą propozycją od marki Google jest remarketing AdWords. Remarketing to

kampania

Autor: IvanWalsh.com
Źródło: http://www.flickr.com

strategia, dzięki której w naprawdę łatwy sposób można dotrzeć do tych użytkowników, który już kiedy byli na prowadzonej przez nas witrynie lub korzystali z aplikacji, która znajdowała się w naszej ofercie. Remarketing AdWords polega na tym, że w osobom, które odwiedziły już daną witrynę wyświetlają się ich reklamy.

Tyczy się to bez wątpienia tylko do tych witryn, które należą do sieci reklamowej Google. Reklamy strony będą prezentowane także wtedy, kiedy szukane przez daną osobę będą frazy, które związane są z odwiedzoną przez nie wcześniej witryną. Remarketing adWords to rewelacyjny sposób na przypomnienie o danej witrynie Internautom. Dzięki pojawiającym się reklamach są oni cały czas na bieżąco z tym, co dzieje się na stronie – . Nieraz dzieje się tak, że po obejrzeniu reklamy dany użytkownik decyduje się na odwiedzenie witryny i na przykład znowu coś na niej kupuje (jeżeli chodzi rzecz jasna o sklep internetowy). Na chwilę obecną Google proponuje kilka opcji remarketingu. I tak osoby zainteresowane wybierać mogą między remarketingiem standardowym, dynamicznym, tym , który funkcjonuje na aplikacjach mobilnych.

Ciekawą propozycją jest z całą pewnością remarketing video. Remarketing dynamiczny proponuje reklamy mające charakter dynamiczny, nie mają one więc charakteru statycznego. Remarketing video to natomiast

strona internetowa

Autor: Serge Kij
Źródło: http://www.flickr.com

pokazywanie reklam (zobacz pozycjonowanie strony internetowej) wtedy, gdy korzysta się z YouTube. Warunkiem jest jednak mające miejsce wcześniej oglądanie filmów konkretnej firmy. Remarketing ma naprawdę bardzo dużo zalet. Przede wszystkim umożliwia łatwe dotarcie do klientów, którzy już wcześniej z naszej witryny korzystali. Jest to także możliwość dopasowania przedstawianych reklam do przyjętych celów reklamowych. W efekcie taka forma reklamy jest naprawdę bardzo skuteczna. Remarketing to również reklama o wielkim zasięgu – nie ma tu znaczenia położenie Internauty.

Godnym uwagi produktem od Google jest także kupon AdWords. Kupon AdWords umożliwia wykonanie darmowej kampanii w Google. Należy jednak wiedzieć, że tego typu kody rabatowe przeznaczone są jedynie dla tych kont, które w AdWords zostały założone dwa tygodnie wcześniej. Ci, którzy swoje konta założyli już jakiś czas temu nie będą więc mogli zrobić z nich użytku. Niemniej jednak bezpłatne kupony AdWords to świetny produkt i opłaca się na nie polować – poznaj szczegóły oferty.
Funkcjonowanie witryn w Internecie, czyli zobacz oferta firmy Google
Tagged on: