Miejska. Interesująca i przystępna. Efektywna. Najlepsza wolno stojąca – reklama outdoorowa. Szeroki zasięg to plusy reklamy zewnętrznej. Outdoor może być kierowany naraz do konkretnych grup odbiorców, jak ma to miejsce w innych mediach. Doskonale sprawdza się w większych miejscowościach. Najogromniejszą grupą adresatów kampanii outdoorowych są osoby mobilne, czynni, z potencjałem nabywczym, jacy większą część swego czasu spędzają przesuwając się w miejskiej przestrzeni.

Reklama zewnętrzna

Autor: Map of the Urban Linguistic Landscape
Źródło: http://www.flickr.com

Outdoor jest w ich przypadku w największym stopniu skuteczny, gdyż kontakt z reklamą typu outdoor mają praktycznie bez przerwy: jeżdżąc samochodem, krocząc ulicą, odwiedzając centra finansowe, sklepy. niedrogie banery reklamowe w Warszawie są nośnik o wielkim potencjale, z atrakcyjnym sposobem komunikacji. Jest naturalna, dzięki temu z powodzeniem konkuruje z innymi mediami. Odbiorcy mają kontakt z reklamą zewnętrzną wtenczas, kiedy przebywają poza domem, w przestrzeni miasta, w okolicznościach, w których zwykle – bardziej niż w mieszkaniu lub w pracy – są nastawieni na silny kontakt ze środowiskiem. Również brak deklaratywności przemawia na korzyść reklamy (zobacz Artefakt pozycjonowanie stron) typu outdoor. Z reguły odbiorcy lepiej odpowiadają na przesył eksponowany na billboardach oraz poświęcają mu więcej uwagi, aniżeli ma to miejsce w wypadku mediów, jakim muszą zadeklarować własny czas czy wykonać jakąkolwiek czynność (zakupić gazetę, uruchomić radio, otworzyć przeglądarkę internetową). Pod względem bezpośredniości kontaktu a także prostoty odbioru reklama typu outdoor bije bezwzględnie inne media.

wrocław

Autor: Maciek Lulko
Źródło: http://www.flickr.com

Banery Wrocław proponują bardzo pociągający i twórczy przekaz. Reklama tego typu posługuje się wypowiedzeniem i obrazem w sposób zdyscyplinowany a zarazem pomysłowy. Dobry reklamowy plakat operuje jasnym, czytelnym językiem i symbolem dostosowanym do grupy docelowej, co powoduje, iż odbiorca od razu wie, co tak naprawdę zauważył na plakacie. Inwencja, ascetyczność, intryga i humor, twórczo spożytkowane elementy 2D i 3D sprawiają, że owa forma przekazu jest wyjątkowa. Dzięki temu outdoor doskonale eksponuje markę, produkt, usługę, do jakich przyciąga zabarwieniem, kompozycją, pomysłem bądź prostotą oraz jasnym przekazem.

Reklama miejsca – konkretny komunikat
Tagged on: