Opakowania tworzą zewnętrzną warstwę określonego artykułu i mają za zadanie go chronić, umożliwiać transportowanie, składowanie, również zachęcać do kupienia.

folia strech

Autor: Jimmy Harris
Źródło: http://www.flickr.com
Opakowanie zabezpiecza artykuł przed działaniem czynników zewnętrznych. Musi przeciwdziałać zepsuciu i uszkodzeniu towaru. Spełnia również rolę informacyjną, odbiorca zapoznaje się z typem i właściwościami produktu, datą wyrobu, sposobem użycia, terminem ważności, ceną. Rola ta jest ważna w wypadku wdrażania na rynek nowego artykułu.

Wykonaj krok do przodu oraz zobacz co posiada proponowana strona – znalezione tam dane pochłoną Cię kompletnie, ponieważ są interesujące.

Opakowania (zobacz na stronie główniej)są środkiem zwiększenia sprzedaży i muszą się odróżniać na tle pozostałych, zaś sposób ekspozycji wyrobu wywierać ufność kupujących. Jest wzrokowym środkiem komunikatywnym, który ma przekonywać atrakcyjnością, pokazywać wytwórcę, oraz powiadamiać klienta o zawartości.

rzut - sprzęt

Autor: Arkadiusz Sikorski
Źródło: http://www.flickr.com
systemy

Autor: Kris Duda
Źródło: http://www.flickr.com
Jednym z częściej używanych opakowań jest folia stretch. Jest używana do osłony obiektów, które są przechowywane, albo transportowane. Znajduje przeznaczenie zarówno w każdym gospodarstwie domowym, jak i w przemyśle. Jest to materiał, który przyzwoicie zabezpieczy chronione fragmenty przed defektami fizycznymi, również niepomyślnymi warunkami atmosferycznymi. Folia stretch używana jest przede wszystkim do zawijania i ochraniania artykułów, począwszy od ładunków zbiorczych na paletach, po przedmioty jednostkowe o obszernych gabarytach – zobacz tutaj.

Ze względu na małe grubości i znaczną trwałość gwarantującą stabilność bagażu. Folia stretch jest nadzwyczaj ekonomicznym sposobem zawijania wyrobów. Folia jest produkowana zarówno dla aplikacji ręcznych, jak i maszynowych.
Rodzaje opakowań jako środek do podniesienia sprzedaży
Tagged on: