Bilet wizytowy służy do przekazania i zachowania danych adresowych i znacząco ułatwia kontakty interpersonalne. Jest potrzebnym elementem w pracy i życiu towarzyskim.
Wizytówka powinna zawierać imię i nazwisko, na dole zajmowane funkcje, w dolnych rogach wizytówki nazwę i adres miejsca firmy, również numery telefonów i adres e-mail.

Logo

wizytówka

Autor: Geoffrey Franklin
Źródło: http://www.flickr.com

firmy umieszcza się albo w środku wizytówki, nad imieniem i nazwiskiem, bądź przy danych adresowych. Powinna być drukowana jednostronnie, na twardym kartoniku, najlepiej białym. Część zadrukowana biletu wizytowego może mieć fakturę równą, albo chropowatą, ozdobną, jednak nie zwracającą zanadto uwagi. Strona spodnia powinna być czysta, gdyż użytkuje się ją do przypuszczalnej korespondencji, czy też zarejestrowania informacji przeznaczonych dla postaci zamieniających wizytówki.Bilety wizytowe są reklamą i wizytówką właściciela, dlatego nadzwyczaj ważne jest jak wyglądają. Szablony wizytówek bardzo łatwo można dostosować do swoich potrzeb np. Firma Prawidłowo wydrukowana wizytówka musi być przede wszystkim jasna, porządnie wykonana, schludna. Nie jest mile widziane także rozdawanie swoich biletów wizytowych wszędzie, ani wręczenia jednej osobie paru bilecików. Najlepsza wizytówka to taka, która zezwala stwierdzić kogo przedstawia i jak się z tą osobą skontaktować. Przy spotkaniach służbowych wizytówki wymienia się z reguły na początku spotkania, przy towarzyskich na zakończenie spotkania

wizytówki

Autor: César Santiago Molina
Źródło: http://www.flickr.com

.

Logicznym motywowaniem owej zasady jest fakt, że przy zebraniu służbowym najpoprawniej na samym starcie ustalić tytuły i hierarchię osób, które się spotykają, co uprości porozumiewanie się i bieg spotkania.

Czy teraz chcesz znaleźć coś interesującego na omawiany wątek? Jeśli tak, to poznaj informacje dotyczące do firmy i przejrzyj ofertę certyfikat kompetencji zawodowych kurs online.

Przy tworzeniu odpowiedniej wizytówki trzeba nie tylko zwrócić uwagę na format wizytówki, rozmieszczenie graficznych fragmentów, czy wybór czcionki, znaczącym składnikiem przy projektowaniu jest odcień. Dzisiaj wizytówka dj jest nieodłączną częścią reklamy, dlatego stosowne połączenie kolorów może uczynić z wizytówki przyciągający a również niezapomniany produkt, co jest dobre z marketingowego punktu widzenia. Sprawdź:

Druk biletów wizytowych. Sprawdzone szablony!
Tagged on: