Telefon nadal pozostaje najważniejszym i najczęściej używanym narzędziem, gdy chodzi o kontakt pomiędzy klientami a obsługującymi ich firmami. W większości dużych firm klienci łączą się z centralą, która następnie przekierowuje ich do właściwych komórek lub udziela potrzebnych informacji. Powitanie zastosowane w centrali telefonicznej jest bardzo kluczową sprawą, ponieważ wystawia świadectwo określonej firmie.

Dlaczego to aż tak istotne?

Coraz więcej zakładów decyduje się stosować w swoich centralach zapowiedzi telefoniczne. Stają się one wielką wygodą dla dzwoniących klientów, gdyż pozwalają uzyskać przydatne informacje i połączyć się z konkretnym gabinetem albo człowiekiem. Z zapowiedzi telefonicznych otrzymać można kluczowe informacje, jak chociażby godziny pracy firmy czy numery wewnętrzne dla wybranych działów. W wypadku gdy firma trudni się różnymi dziedzinami działalności, zapowiedzi telefoniczne (Poczytaj więcej o zapowiedziach telefonicznych…) pozwalają odpowiednio pokierować połączeniem, by kontaktować się z najlepszą komórką i załatwić swoją sprawę. Wykorzystanie zapowiedzi telefonicznej staje się ważne również ze względu na prestiż i wizerunek firmy – taka usługa przedstawia się elegancko i bardzo profesjonalnie.

Jak to załatwić?

W

Studio nagrań

Autor: euranet_plus
Źródło: http://www.flickr.com

sytuacji, gdy chce się zyskać komunikat dla używanej centrali telefonicznej, należy skontaktować się z firmą, która trudni się sporządzaniem takich nagrań i złożyć właściwe dyspozycje. W nagrywanym komunikacie należy uwzględnić wszelkie istotne informacje, które pragnie się przekazać odbiorcom. Można decydować się również na opcję komunikatu z podkładem muzycznym.

Chcesz zaznajomić się z kolejnymi ciekawymi wpisami na zbliżony temat? Bez problemu. Najedź na łącze do serwisu i czytaj tak długo, jak zechcesz.

To świetna alternatywa, jeśli klienci są zmuszeni oczekiwać na połączenie.

Przydatny okaże się bank głosów

W przypadku nagrania dla centrali istotny okazuje się dobór optymalnego głosu, który będzie wyrazisty i miły dla ucha. Na szczęście bank głosów udostępnia nagrania licznych lektorów, co pomaga klientom dowolnie komponować swe nagrania. Można wybrać głos pani lub mężczyzny, na delikatny podkład muzyczny albo bardziej energiczną piosenkę. Wszystko spoczywa w kwestii klienta, można zatem dopasować nagranie dla swej centrali do profilu działalności przedsiębiorstwa albo poszczególnych działów. To bardzo dogodna opcja, która pozwoli podnieść prestiż, jak również jakość obsługi telefonicznej w przedsiębiorstwie.
Przywitaj dzwoniących klientów właściwym komunikatem, korzystając z banku głosów
Tagged on: