Telebimy, czyli ekrany wielkoformatowe zbudowane z diod LED, są stosunkowo nową formą zewnętrznej reklamy, która ostatnimi czasy zyskuje coraz większą popularność. Dzięki ciekawej formie telebimy szczególnie szybko trafiają do adresatów, przekazując im starannie wybraną treść reklamową. W ostatnich czasach nawet małe miasta stosują telebimy do celów reklamowych. Jakie zalety niesie ze sobą ten proces?

stykówka - firma

Autor: Presidencia de la República Mexicana
Źródło: http://www.flickr.com
Jeśli chodzi o mniejsze miasta używające telebim Sanok stanowi tego idealny przykład. Miasto to, pomimo stosunkowo niewielkiej liczby mieszkańców, jest wyposażone w liczne ekrany wielkoformatowe, pokazujące reklamy lokalnych przedsiębiorców i nie tylko. Szukając miejsca, gdzie zostanie umiejscowiony telebim Sanok zdecydował się na miejsce niedaleko często uczęszczanych ulic, w którym każdego dnia panuje duży ruch. Dzięki temu jeszcze więcej osób widzi treści reklamowe, co jest dobre dla reklamowanych firm i usług. Warto kliknąć telebim w Sanoku. Jeżeli chodzi natomiast o miasta, które dopiero planują wykorzystać telebim Jasło stoi tutaj w czołówce. Miasto to chce ponadto wykorzystać ekrany wielkoformatowe nie tylko do celów reklamowych, lecz także do informowania mieszkańców o ważnych dla nich sprawach. Zobacz prosto z tego źródła Tego typu telebim Jasło zastosuje przede wszystkim, by emitować komunikaty o utrudnieniach w ruchu ulicznym – o długich korkach, objazdach spowodowanych wypadkiem czy o przebudowach ulic. Rozwiązanie to, choć niestandardowe, bez wątpienia uprości dzień dużej liczby kierowców. Jak widać cyfrowa technologia telebimów staje się coraz popularniejsza. Reklamodawcy coraz częściej wybierają taką formę reklamy stawiając na jej bezpośredniość – barwny, przyciągający wzrok – laserowa korekcja wzroku bielsko biała obraz, który pojawia się na ekranie z pewną powtarzalnością trafia bezpośrednio do klienta, tworząc u niego podświadomą chęć zakupu i duże zainteresowanie daną marką.

Na korzyść reklamy na wielkoformatowych ekranach przemawia również niewielki koszt jej wyprodukowania i wyemitowania – jest to sporo tańsze niż reklama telewizyjna, a dociera do równie dużej grupy przyszłych klientów. Można więc stwierdzić, że telebim to reklama przyszłości, doskonale dostosowana do trybu i tempa życia dzisiejszych ludzi, którzy wciąż są w drodze.
Wielkoformatowe ekrany w mniejszym mieście – do czego mogą zostać wykorzystane?
Tagged on: