Myślenie stereotypowe to bilet wizytowy w formie kartoniku o rozmiarach 85×55 mm, zadrukowanego z jednej czy z obu stron twymi danymi kontaktowymi i danymi firmy. Praktycznie każdy tak myśli o wizytówce. Skuteczny marketing musi wychodzić poza wszelakie wzorce. Czas na myślenie niestereotypowe!

wizytówki

Autor: Sean MacEntee
Źródło: http://www.flickr.com

Wizytówka składana łączy zalety tradycyjnego nośnika oraz kilkustronicowej broszurki. Jest ona poręczna w przechowywaniu, co gwarantuje jej długi żywot po wydrukowaniu. Jednocześnie ilość informacji, jaką jest w stanie przekazywać przy tak małej powierzchni, jest znakomita. Złożona wizytówka niewiele różni się od każdego innego druku tego rodzaju, bez kłopotu mieszcząc się w standardowym wizytowniku.

Gdy będziesz potrzebować dodatkowego tekstu w kontekście tego typu kwestii, kliknij, a znajdziesz więcej pomocy tutaj (http://mega-pol.com/10,10,kontakt.html). One również będą wartościowe!

Po wzięciu jej do dłoni nagle rozkłada się, oferując 6 niewielkich stron, na których możesz pomieścić wszystko, co uznasz za interesujące dla klienta oraz korzystne z twojego punktu widzenia. Nieczęsto będziesz mieć okazję nawiązać tak trwały kontakt z ewentualnym klientem. Nawet jeżeli nie skorzysta on z twych usług natychmiast, oryginalna wizytówka może przypomnieć mu o twojej firmie nawet po wielu tygodniach. Ze wszelkich materiałów promocyjnych, wizytówki składowane są najczęściej – większość ludzi wychodzi z założenia, że nigdy nie wiemy, kiedy mogą się przydać. Kreuje to sposobność, którą szkoda było by zmarnować. Dlatego warto skorzystać z profesjonalnej pomocy.

Wizytówka powinna utrwalać korzystny wizerunek twojej firmy, umożliwiać prosty oraz prędki kontakt z twą firmą (istotne jest, aby istniało kilka opcjonalnych wyjść – sam adres e-mail może nie starczyć). Istotne jest również, by była ona bezproblemowa do przechowywania i do odnalezienia nawet po dłuższym czasie. Broszurka zapewnia większość tych atutów, dodając do nich obfitość danych, które może komunikować klientom, głębsze zapoznanie klientów z firmą oraz jej ofertą i zachętę do prędkiego zainteresowania się ogłaszanymi artykułami (mogą być to rabaty, ograniczone czasowo konkursy bądź inne formy zachęcenia nabywców do działań).

Broszura wielkości wizytówki, wizytówka złożona z 3 małych arkuszy – jakkolwiek to określisz i przedstawisz sobie, jest to bez wątpliwości świetny pomysł na promocję swej firmy oraz zainteresowanie bardzo wielu klientów jej ofertą. Wizytówka składana posiada atuty trójstronnej broszury a także klasycznej wizytówki. Żeby wyszukać firmę zajmującą się projektowaniem jak też wydrukiem takich wizytówek starczy wystukać w wyszukiwarkę wyrażenie: projektowanie wizytówek.
Jakim sposobem zaprojektować dobre wizytówki firmowe?
Tagged on: