W teraźniejszej rzeczywistości żadna firma nie powinna startować ze swą działalnością bez stworzenia portalu internetowego, na którym zaprezentuje swoje usługi i pozwoli poznać się klientom. Bez strony www właściwie nas nie ma, jako że współcześni użytkownicy pierwsze co robią, to zweryfikowanie firmy w internecie.

przykładowa strona internetowa

Autor: Susanne Nilsson
Źródło: http://www.flickr.com
Jeżeli jej tam nie znajdą – zwykle rezygnują, bowiem nie mogą otrzymać na jej temat żadnej informacji. Ale taki serwis to tylko jedna z metod, aby promować firmę w internecie. Co jeszcze możemy zrobić? Zapoznajmy się z popularnymi sposobami promocji.

Promocja firmy w internecie może przyjąć różnorakie formy, a jedną z najwcześniejszych, lecz wciąż bardzo często stosowanych, są banery reklamowe. Mogą przyjmować zarówno formę zdjęcia, jak i animacji flash, która przyciąga uwagę animowanymi obrazkami. Jednak internauci za nimi nie przepadają, ponieważ utrudniają oglądanie stron internetowych i mogą powodować zupełnie przeciwne rezultaty.

Ponadto coraz więcej przeglądarek internetowych ma sposobność wyłączenia wyskakujących reklam przez co internauci mogą wcale ich nie zobaczyć. Korzystniej jest wybrać newsletter, na który internauta decyduje się sam i wybiera tylko taki, który rzeczywiście go ciekawi. Ważne, by w newsletterze nie mieściły się wyłącznie informacje dotyczące oferty, lecz również np. rady, które będą chętnie czytane.

Jeśli zaciekawił Cię prezentowany artykuł, sprawdź szybko ten świeży tekst – on także jest warty zainteresowania, więc na pewno się nie rozczarujesz!

Coraz większą popularnością cieszy się również remarketing w ofercie np. . Czym jest? To sposób na dotarcie do ludzi, którzy już raz zajrzeli na naszą stronę internetową. Polega na pokazywaniu reklam firmy, na której serwisie byli, w czasie oglądania innych stron bądź szukania fraz, które są dla niej charakterystyczne. Dzięki spersonalizowaniu przekazu można efektywniej docierać do potencjalnych klientów i prezentować im ofertę, która rzeczywiście jest dla nich ciekawa i której nie przekreślą, a staranniej się jej przyjrzą.

Promocja firmy w sieci to niesłychanie istotny temat, o którym nie można zapomnieć kierując swoją firmą. Wybierzmy sposoby, które będą dla nas nadzwyczaj opłacalne, a szybko zauważymy sprzyjające efekty, w tym zwiększające się grono klientów interesujących się naszą ofertą. Warto jest decydować się na niniejsze metody i zaznajomić się z nimi, by nasze wybory były trafne.

W jaki sposób reklamować firmę w sieci?
Tagged on: