Bardzo duży zasięg oraz masowość to bez wątpienia największe zalety reklamy zewnętrznej. Outdoor może być skierowany równolegle do właściwych grup odbiorców, najlepiej zaś taka forma reklamy sprawdza się w miastach. Największą grupą odbiorców takich kampanii są ludzie mobilni oraz aktywni, jacy dużą część swojego czasu spędzają na przedostawaniu się z jednego do kolejnego miejsca. Outdoor więc staje się dzięki temu bardzo efektywny, gdyż kontakt z reklamą zewnętrzną mają bez przerwy.

billboard

Autor: Azchael
Źródło: http://www.flickr.com
Tego rodzaju reklama więc na nas oddziałuje, gdy jedziemy samochodem, idziemy ulicą czy jesteśmy w centrum handlowym. Billboardy są medium o wielkim potencjale. Są bardzo atrakcyjne, bardzo ciekawie przedstawiają określony produkt lub usługę. Reklama tego typu jest naturalna ibezpośrednia w odbiorze. To ma wpływ na to, iż może rywalizować skutecznie z innymi mediami. Reklama ta odznacza się brakiem deklaratywności, a to znaczny plus. Dzięki temu odbiorcy bardziej reagują na przekaz prezentowany na billboardach i poświęcają mu więcej uwagi, niż występuje to w sytuacji mediów, jakim powinny zadeklarować swój czas albo wykonać jakąś czynność.

Czyli może to być przykładowo zakup gazety. Billboard gwarantuje bardzo atrakcyjny i twórczy przekaz. Posługuje się słowem oraz obrazem w sposób spójny, lecz także kreatywny. Tego rodzaju reklama operuje jasnym przekazem, zrozumiałym językiem, symboliką dopasowaną do grupy docelowej. Odbiorca wie, co w rzeczywistości zobaczył na plakacie. Inne kreatywnie stosowane elementy składają się na sukces reklamowy.

Jeżeli opisywana problematyka Cię ciekawi, to możesz zdobyć zbliżone informacje na podnoszone zagadnienie. W tym celu odwiedź serwis www biuro rachunkowe.

Outdoor niezwykle dobrze eksponuje markę, produkt lub usługę, zachęca słowem, kolorem a także grafiką.

Wielką zaletą jest to, że na billboardzie możemy pomieścić sporo treści oraz grafiki, to wielki plus i szansa, by uwydatnić swój przekaz, zrobić go lepszym oraz bardziej skutecznym. W polskich miastach widzimy tego rodzaju reklamy, i chociaż jest ich wielka ilość w dużych miastach wojewódzkich, to jednak billboardy Ruda Śląska to bardzo znane zjawisko – zoabcz sam. Nie ma co się dziwić, bo jak to działa, to oznacza, że warto inwestować w taką formę promocji. Taka promocja z pewnością przełoży się na sukces naszej inicjatywy.
Tagged on: